czwartek, 30 grudnia 2010

Kendall odpowiada na zarzuty

Po sesji młodszej z sióstr Kardashian, ukazały się liczne komentarze, jakoby sesja była zbyt prowokująca i kontrowersyjna. Kendall dodaje, że wspierała ją w tym cała jej rodzina. 
- Moja cała rodzina bardzo mnie wspierała, choć mój tata na początku był nieco zaniepokojony. Doskonale jednak wie, że jestem odpowiedzialna na tyle, że nigdy nie zrobiłabym czegoś, do czego nie byłabym gotowa. Nie chciałam, by sesja była prowokacyjna. To była sesja plażowa, a ja nosiłam po prostu ubrania, w których chodzi się po plaży. Jestem zadowolona z mojego wieku i nie spieszę się do dorosłości. Czekam na wszystkie zalety bycia nastolatką, jak słodkie 16. urodziny, potem 18-nastka i tak dalej- mówi.

Przy okazji zdradziła, kogo uważa za swojego idola i na kim się wzoruje. 
 Marzy jej się kariera jak Cindy Crawford czy Gisele Bundchen.


Kilka zdjęć z sesji:
 


 

Osobiście uważam że to udana sesja, i nie ma w niej wulgaryzmu. Inne zdjęcia Kendall:





A wy co sądzicie o sesji i pozostałych zdjęciach?;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz